Компанія виконує повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Ви можете повернути або обміняти товар на протязі перших 14 днів

Щоб скористатися цією можливістю обміну чи повернення товару належної якості, будь ласка, переконайтеся що:

  1. Товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  2. Товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  3. Збережені всі ярлики і заводське маркування;
  4. Товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
  5. Якщо упаковка була розкрита і / або товар використовувався, він підлягає поверненню тільки в разі заводського дефекту, визначити який в закритій упаковці або виключатися неможливо. Для цього повинні бути дотримані такі умови:
    1. Товар відсутній у переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»;
    2. Присутній товарний чек і гарантійний талон;
    3. Товар повинен бути переданий на експертизу у фірмовій упаковці, що має товарний вигляд, і в повній комплектації;
    4. Товар не повинен мати інших (механічних) ушкоджень (подряпин, відколів, вм'ятин) і т.д.;
    5. Заповнена он-лайн форма з коротким описом дефекту, умов установки і експлуатації (надається менеджером).

      Як оформити повернення товару?

    • Заповнити заявку на повернення товару
    • Отримати рішення по заявці протягом 3-х робочих днів
    • Повернути товар (у разі підтвердження)
    • В разі повернення з вини продавця (заводський брак, не той товар) вартість транспортування компенсує покупцеві продавець. В інших випадках вартість транспортування оплачує покупець.

       

      Зв'яжіться з нашою командою обслуговування клієнтів електронною поштою watermix.ua@gmail.com або за телефоном +38 099 241 52 71 щоб подати запит на повернення. Повернення коштів відбувається протягом 3-х банківських днів після прийому складом повернення (товару).

      Як оформити ремонт товару?

Гарантійний ремонт:

  1. Заповнити заявку на ремонт товару
  2. Отримати рішення по заявці протягом 3-х робочих днів
  3. Надіслати товар в сервісний центр на підтвердження наявності заводського браку

негарантійний ремонт:

  1. Заповнити заявку на ремонт товару
  2. Уточнити умови з менеджером по телефону
  3. Надіслати товар на ремонт в сервісний центр

    Як визначається заводський дефект?

    Заводський дефект визначається сертифікованими експертами авторизованого сервісного центру. Для цього покупцеві необхідно відправити товар в сервісний центр.

    Якщо причиною поломки став заводський дефект, продавець (від імені виробника) зробить гарантійний ремонт або заміну товару, і відшкодує покупцеві транспортні витрати.

    Якщо поломка сталася з іншої причини і випадок не є гарантійним, експерти сервісного центру за бажанням покупця можуть полагодити товар за окрему плату.

    Що робити, якщо на поломку не поширюється гарантія?

    Якщо випадок вашої поломки не є заводським браком, ви можете скористатися послугою ремонту (заміни частин) товару в нашому сервісному центрі за окрему плату.

    Товари неналежної якості  НЕ підлягають гарантійній заміні або обслуговування в разі :

  • несправності, викликаної неправильним монтажем, експлуатацією та ремонтом;
  • несправності, викликаної забрудненнями води, потраплянням всередину сторонніх предметів, ушкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів грубої очистки);
  • природного зносу виробів;
  • механічних пошкоджень;
  • несправностей, викликаних порушенням правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • використання не за призначенням;
  • ушкоджень, викликаних аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • неправильного транспортування або зберігання товару;
  • контакту з речовинами, несумісними з працездатністю продукту;
  • дефектів, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійного лиха);
  • ремонту некваліфікованим фахівцем.

    Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

    Для обміну або повернення товару вам потрібні:

  • Касовий чек чи видаткова накладна.
  • Обмін або повернення товару відбувається особисто або шляхом відправки "Новою поштою" за адресою: вулиця Коломийська, 9г, Чернівці, Чернівецька область, 58007 відділення №3.

  •  Відділ сервісного обслуговування за телефоном: +38 099 241 52 71 (щодня з 10:00 до 19:00)
    Оголошена вартість – дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком.
    Послуги «Зворотня доставка» та «Післяоплата» слід скасувати.
    Напишіть причину відправки товару до сервісу на аркуші-заяві А4 у довільній формі. До заяви необхідно додати копії чека/видаткової накладної або надіслати фотографії чека/видаткової накладної до Viber/Telegram на номер: 
    +38 099 241 52 71 (відділ сервісного обслуговування).

     
    Куди звертатись з питань гарантійного обслуговування?
    У разі, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали товар або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або за тел.: 
    +38 099 241 52 71 (щодня з 10:00 до 19:00)