Повернення та обмін товару

Відповідно до закону України "Про захист прав споживача" повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів після отримання товару одержувачем.

Які є гарантії на товар і що вони дають?

На весь товар, крім того, що міститься в переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», діє:

  1. Гарантійний термін згідно із Законом України - 14 днів (не рахуючи дня покупки) для обміну або повернення купленого товару згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
  2. Гарантійний термін від виробника - період часу, протягом якого продавець (від імені виробника) зобов'язується безкоштовно відремонтувати або замінити товар неналежної якості (товар з виробничими дефектами конструкцій і матеріалів).

    На що поширюється гарантія від виробника?

    На кожен товар виробником встановлений індивідуальний гарантійний термін, який може поширюватися тільки на частину товару. Наприклад, на корпус змішувача з латуні встановлена ​​гарантія 5 років, а на його комплектуючі (запірний елемент, ручки, аератор, шланги і т. Д.) - 1 рік.

Причини та умови повернення товару

  1. Ви можете повернути або обміняти товар протягом перших 14 днів, якщо:
    1. Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
    2. Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
    3. Збережено всі ярлики та заводське маркування;
    4. Товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.
  2. Якщо упаковка була розкрита та/або товар використовувався, він підлягає поверненню лише у випадку заводського дефекту, визначити який у закритій упаковці або не використавши неможливо. Для цього мають бути дотримані такі умови:
    1. Товар відсутній у переліку тих, хто не підлягає обміну або поверненню до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»;
    2. Є товарний чек та гарантійний талон;
    3. Товар повинен бути переданий на експертизу у фірмовій упаковці, що має товарний вигляд, та у повній комплектації;
    4. Товар не повинен мати інших (механічних) ушкоджень (подряпин, сколів, вм'ятин) тощо;
    5. Заповнена онлайн форма з коротким описом дефекту, умов встановлення та експлуатації (надається менеджером).

Як оформити повернення товару?

  1. Отримати рішення щодо заявки протягом 3-х робочих днів
  2. Повернути товар (у разі підтвердження)

У разі повернення з вини продавця (заводський шлюб, не той товар) вартість транспортування компенсує покупцю продавець. В інших випадках вартість транспортування оплачує покупець.

Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговуванню у випадку:

  1. несправності, спричинені неправильним монтажем, експлуатацією та ремонтом;
  2. несправності, викликаної забрудненнями води, потраплянням всередину сторонніх предметів, пошкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів грубого очищення);
  3. природного зносу виробів;
  4. механічних пошкоджень;
  5. несправності, спричинені порушенням правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  6. використання не за призначенням;
  7. ушкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  8. неправильне транспортування або зберігання товару;
  9. контакту з речовинами, несумісними з працездатністю продукту;
  10. дефектів, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих);
  11. ремонт некваліфікованим спеціалістом.

Як оформити гарантійний ремонт товару?

  1. Отримати рішення щодо заявки протягом 3-х робочих днів
  2. Надіслати товар до сервісного центру на підтвердження наявності заводського шлюбу
  3. Уточнити умови з менеджером по телефону

Гарантія

Залежно від виробника гарантія на товар діє від 1 до 10 років! Детальнішу інформацію уточнюйте у менеджера магазин, у картці товару в описі або характеристиках.

Ми офіційний дистриб'ютор усіх виробників представлених у нашому інтернет-магазині.