Повернення та обмін товару
Відповідно до закону України "Про захист прав споживача" повернення та обмін товару можливе протягом 14 днів після отримання товару одержувачем.
Які є гарантії на товар і що вони дають?
На весь товар, крім того, що міститься в переліку не підлягають обміну або поверненню в ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», діє:
- Гарантійний термін згідно із Законом України - 14 днів (не рахуючи дня покупки) для обміну або повернення купленого товару згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
- Гарантійний термін від виробника - період часу, протягом якого продавець (від імені виробника) зобов'язується безкоштовно відремонтувати або замінити товар неналежної якості (товар з виробничими дефектами конструкцій і матеріалів).
На що поширюється гарантія від виробника?
На кожен товар виробником встановлений індивідуальний гарантійний термін, який може поширюватися тільки на частину товару. Наприклад, на корпус змішувача з латуні встановлена гарантія 5 років, а на його комплектуючі (запірний елемент, ручки, аератор, шланги і т. Д.) - 1 рік.
Причини та умови повернення товару
- Ви можете повернути або обміняти товар протягом перших 14 днів, якщо:
- Товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
- Збережено всі ярлики та заводське маркування;
- Товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.
- Якщо упаковка була розкрита та/або товар використовувався, він підлягає поверненню лише у випадку заводського дефекту, визначити який у закритій упаковці або не використавши неможливо. Для цього мають бути дотримані такі умови:
- Товар відсутній у переліку тих, хто не підлягає обміну або поверненню до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»;
- Є товарний чек та гарантійний талон;
- Товар повинен бути переданий на експертизу у фірмовій упаковці, що має товарний вигляд, та у повній комплектації;
- Товар не повинен мати інших (механічних) ушкоджень (подряпин, сколів, вм'ятин) тощо;
- Заповнена онлайн форма з коротким описом дефекту, умов встановлення та експлуатації (надається менеджером).
Як оформити повернення товару?
- Отримати рішення щодо заявки протягом 3-х робочих днів
- Повернути товар (у разі підтвердження)
У разі повернення з вини продавця (заводський шлюб, не той товар) вартість транспортування компенсує покупцю продавець. В інших випадках вартість транспортування оплачує покупець.
Товар НЕ підлягає гарантійній заміні або обслуговуванню у випадку:
- несправності, спричинені неправильним монтажем, експлуатацією та ремонтом;
- несправності, викликаної забрудненнями води, потраплянням всередину сторонніх предметів, пошкодженнями водопроводу (для змішувачів необхідна установка фільтрів грубого очищення);
- природного зносу виробів;
- механічних пошкоджень;
- несправності, спричинені порушенням правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- використання не за призначенням;
- ушкоджень, спричинених аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- неправильне транспортування або зберігання товару;
- контакту з речовинами, несумісними з працездатністю продукту;
- дефектів, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин (стихійних лих);
- ремонт некваліфікованим спеціалістом.
Як оформити гарантійний ремонт товару?
- Отримати рішення щодо заявки протягом 3-х робочих днів
- Надіслати товар до сервісного центру на підтвердження наявності заводського шлюбу
- Уточнити умови з менеджером по телефону
Гарантія
Залежно від виробника гарантія на товар діє від 1 до 10 років! Детальнішу інформацію уточнюйте у менеджера магазин, у картці товару в описі або характеристиках.
Ми офіційний дистриб'ютор усіх виробників представлених у нашому інтернет-магазині.